niedziela, 27 kwietnia 2014

Stosik kwietniowy (6/2014)

Jak powszechnie wiadomo, w zeszłym miesiącu nie prezentowaliśmy swoich nabytków. Było ich zbyt dużo, zbyt wiele także wydaliśmy pieniędzy, skutkiem czego postanowiliśmy sami sobie dać szlaban na zakupy. Mieliśmy wytrzymać miesiąc bez kupowania książek i... prawie nam się udało! Prawie. Jednak nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zawitali do księgarni i nie zrobili zakupów, więc koniec końców mamy co pokazywać. Poniższy stosik zawiera: z lewej książki, które dostaliśmy, z prawej egzemplarze recenzenckie, na środku zaś nasze własne zakupy. Nietrudno zauważyć, że ostatnia ze wspomnianych części jest najokazalsza...


Zacznijmy zatem od prawej strony. Egzemplarzy recenzenckich będzie w najbliższym czasie nieco więcej, jednak przez świąteczne i poświąteczne pocztowe zawirowania nie wszystkie zdążyły do nas dotrzeć. Na zdjęcie załapały się cztery, a są to:

Od Business & Culture i MUZA SA:
Maria Dueñas - Olvido znaczy zapomnienie (recenzja tutaj)
* Stephan Talty - Agent "Garbo"
* Will Ferguson - 419. Wielki przekręt

Od Wydawnictwa Znak:
* Eric Lomax - Droga do zapomnienia (recenzja tutaj)


Z zakupami nie poszaleliśmy w tym miesiącu jakoś bardzo, głównie są za nie odpowiedzialne promocje. Od góry mamy tutaj:

* antologię Strefa Mroku

Nabytki związane z faktem, iż na promocję 3 za 2 w Empiku załapały się także tytuły po 9,90 z Outletu:
* Christa Maerker - Marilyn Monroe & Arthur Miller
* Lindsey Davis - Miedziana Wenus
* Kamil Gruca - Panowie z Pitchfork
* Gert Heidenreich - W mrokach czasu
* Walter Scott - Rob Roy

* Paul Martin - Seks, narkotyki i czekolada
* Mark Roseman - Wannsee
* Rafał Dębski - Serce teściowej
* Thomas Harris - Hannibal. Początek (recenzja tutaj)

Zakupy związane ze świętowaniem Światowego Dnia Książki:
* Cecelia Ahern - Pamiętnik z przyszłości
* Joyce Carol Oates - Zbłocona
* Janusz L. Wiśniewski - Na Fejsie z moim synem


No i na koniec strona lewa, czyli niezwykle nam miłe zdobycze:

* Carina Burman - Ulice Babilonu - nagroda, którą Sylwek zdobył u Dominika
* Victor Hugo - Nędznicy, cztery tomy - wymarzone tomiszcza Kaś, będące prezentem od jej Cioci


Sporo się tego nazbierało... Czytaliście któreś z naszych nabytków? Po co powinniśmy sięgnąć najpierw? ;>

18 komentarzy:

  1. Hmm... większość chyba nie w moim typie, ale coś bym wybrała ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stosisko, jestem w trakcie czytania Agenta Garbo, Olvido za mną, 419 i Pamiętnik z przeszłości przede mną :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w planach na najbliższy czas "Agenta Garbo". Ciekawa jestem, czy dam sobie z nim radę. ;)

      Usuń
  3. Świetny stosik! Czytałem jedynie "Pamiętnik z przyszłości".

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przeczytałem na razie jakieś 50 stron i jak dotąd wszystko wskazuje na to, że też uznam tę książkę za świetną. ;>

      Usuń
  5. O, moja kniga :D Mam nadzieję, że się spodoba ;P A tak w ogóle to stos potężny i zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce teściowej? Strasznie mnie zaciekawiło. Byłam też niesamowicie rozczarowana "Na fejsie z moim synem" Wiśniewskiego, uwielbiam tego autora, a przez to nie byłam w stanie przebrnąć. jestem ciekawa Waszej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ciekawi Cię "Serce teściowej", to zobacz sobie przód i tył okładki, zachęca jeszcze bardziej niż tytuł. ;) Wiśniewskiego kupiłam tak dla siebie, jak i dla mojej Mamy, zobaczymy jak pójdzie nam czytanie...

      Usuń
  7. Tak sobie podziwiam ten piękny stos i stwierdzam, że niczego jeszcze nie czytałam, ale najbardziej ciekawią mnie Nędznicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nędznicy" są wspaniali! Czytałam ich w liceum, jestem maniaczką ekranizacji, no i po prostu skaczę pod sufit z radości, że w końcu mam w domu własny egzemplarz. :D

      Usuń
  8. "Pamiętnik z przyszłości" jest niesamowity. Jak dla mnie jest to przepiękna opowieść, jednak pierwsze strony mogą trochę zrazić. Jeśli już się przebrnie przez początek, nie można się od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo okazały stos! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety żadnej książki z tego okazałego stosiku nie czytałam. Chętnie skusiłabym się na kolejną książkę Cecelii Ahern "Pamiętnik z przyszłości" dlatego z niecierpliwością będę oczekiwać na recenzję tej pozycji żeby poznać opinię co do niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ,,Pamiętnik z przyszłości" i bardzo mi się podobała ta książka, strasznie wciąga :>
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro strasznie wciąga to zapewne niedługo "Pamiętniki z przyszłości" pojawią się na mojej półce obok innych książek tej autorki :-)

      Usuń
    2. Zauważyłam, że ogólnie książki Ahern są wciągające, załapała dobry styl pisania. ;)

      Usuń
  12. Piękny stosik, miło popatrzeć :)
    Najbardziej kusi mnie ta "Zbłocona", ale czuję się zachęcona też Sercem teściowej i Hannibalem (mimo wszystko) ;) No i intryguje mnie to 419... Pamiętnik posiadam już na półce, ale nie czytałam jeszcze :)
    Gratuluję nowości na półkach! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.