niedziela, 2 marca 2014

Blogowa rocznica + wyniki konkursu

Czas leci szybko i nieubłaganie, a my (zupełnie nie wiadomo jak i kiedy się to stało) od roku jesteśmy blogerami! Fakt, na początku nie szło nam najlepiej, ale od połowy 2013 zabraliśmy się do ostrej pracy i teraz chyba ciężko byłoby się obyć bez recenzji i zaglądania na Blogspota. Nie tylko na panel główny - także do Was, drodzy czytelnicy. Dziękujemy, że z nami jesteście!

Pewnie wszyscy czekają na wyniki konkursu - nie będziemy zatem przedłużać. Dziś po południu udało nam się usiąść w kawiarni i, popijając latte, przeprowadzić losowanie. Poniżej krótka fotorelacja (UWAGA: Audycja zawiera lokowanie produktu!*).

Najpierw losowała Kaś - miała mniej chętnych i bardziej tradycyjną metodę. Poza tym jest strasznie niecierpliwa. ;)


Sylwek natomiast wykorzystał przywilej dużej (a właściwie idealnej) liczby uczestników i postanowił wykorzystać w losowaniu jedną z kości ze swojej pokaźnej kolekcji.


Ami, ampH - czekamy na Wasze adresy na czworgiem@gmail.com!

___________________________
*Reklama Wolsunga nie była zamierzona. Ot, wyszło.

9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla 'wylosowanych' :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! ;)
    Zostaliście nominowani do Liebster Award na wneka-ksiazek.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w rozwijaniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łuhu, coś wygrałem! :D Będę chodził szczęśliwy jak dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ożesz! Własnym oczom nie wierzę! Ale naprawdę? Naprawdę?!
    Dziękuję!!!
    To moja pierwsza wygrana konkursowa w życiu! ;D
    /nie licząc konkursu matematycznego "Kangur" w drugiej klasie szkoły podstawowej (jak dawno to było!), gdzie zajęłam zaszczytne drugie miejsce i otrzymałam w nagrodę "Akademię Pana Kleksa" ;D/
    Bardzo, bardzo, bardzo jestem szczęśliwa! Już ślę Wam adresik, już :)

    Zdecydowanie częściej powinnam się zgłaszać do takich zabaw ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nic nie mamy, ale czekamy na maila dzielnie. ;)
      Oboje też startowaliśmy w "Kangurze!" ;D

      Usuń
    2. Chyba każdy w "Kangurze" startował... :P

      Usuń
  6. Gratuluję Wam wytrwałości, niekończącego się zapału do pracy na blogu, jak również czasu na blogowanie (czego mi ostatnio baardzo brakuje).

    Co do konkursu:
    Może następnym razem los się do mnie uśmiechnie, a tymczasem gratuluję zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.