czwartek, 23 stycznia 2014

Noworoczne nabytki #1 (stos 1/2014)

„Styczeń miesiącem książkofila” – takie hasło pojawiło się u nas po zeszłorocznych wyprzedażach, kiedy to nabyliśmy (okazyjnie, oczywiście) kilka dobrych stosów nowiutkich tomów. W tym roku nie pozostaliśmy gorsi. Kilka wypadów do sklepów i mniej lub bardziej spontanicznych zamówień… Większość z Was pewnie to zna, promocje kuszą każdego czytelnika. Tak czy inaczej nie dałoby się chyba tego wszystkiego ogarnąć jednorazowo, tak więc postanowiłam pokazać dziś to, co nabyłam dla siebie i co zostawiam na stancji (rodzice dostają zawału, gdy widzą takie ilości książek napływające do domu jednorazowo, więc wolę ich nie denerwować). Resztą pochwalimy się nieco później.


Od góry mamy tutaj:
"Brzytwa Okhama" - Dariusz Matuszczak
"Dzieci Sierżanta Pieprza" - Michał Szczepański
"W cudzym domu" - Hanna Cygler 
"Korund i Salamandra" - Ałła Gorelikowa
"Niezbędnik obserwatorów gwiazd" - Matthew Quick
"Białe trufle" - N. M. Kelby
"Śmiertelne zespolenie" - Frank Tallis
"Ciemny Eden" - Chris Beckett
"Tonąca dziewczyna" - Caitlin R. Kiernan
"TV Ciał0" - Jeff Noon (recenzja tutaj)
"Jonatan Strange i Pan Norrell" - Susanna Clarke
"Kobiety dyktatorów 2" - Diane Ducret
"Upadłe damy II Rzeczpospolitej" - Kamil Janicki

15 komentarzy:

  1. Tyle książek, żebym ja mogła sobie pozwolić na ich kupowanie, niestety moje zakupy ograniczają się do e-booków na chomikuj za kilka złotych :) Tytuł "Tonąca dziewczyna" mnie zaintrygował i chętnie bym przeczytała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaintrygowały tytuły i opisy tej książki, mam nadzieję, że się nie zawiodę, a lektura będzie przyjemnością. (:

      Usuń
  2. Wszystko nówki sztuki niedmuchane? Fiufiu, zazdroszczę. :P Chociaż u mnie już nie ma gdzie książek trzymać... A najgorzej z czasem do czytania. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nówki, nówki, chociaż dwie pierwsze, wyciągnięte z kosza promocyjnego w markecie, wyglądają na lekko używane. Ale nic to. Z miejscem też jest u mnie problem, regał w domu zapełniony, ten na stancji też ma się ku zapełnieniu... Tylko na czas na czytanie nie narzekam - w myśl zasady "w czasie sesji wszystko jest lepsze od nauki" przeczytałam w tym roku już 8 książek. ;3

      Usuń
  3. Zazdroszczę tak licznego stosika. :) O książkach nie słyszałam, ale znalazłam kilka interesujących pozycji. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć tak licznego zbioru do czytania. Jedna nowa książka cieszy, a jaka radość musi być przy tylu tytułach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, każda książka to radość dla Czytelnika, a taki stosik to cała masa radości. (: Na początku nie wiedziałam, za co się zabrać w pierwszej kolejności...

      Usuń
  5. Oo jejku! Ile nowości Noworocznych masz <3 Pozazdrościć!!!
    Zapraszam do Nas, na moją nową recenzję "Wizje..." jeśli zostawisz po sb jakiś ślad, będzie mi ogromnie miło!! Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dużo książek... aż miło popatrzeć :) Ja też lubię jak mi ich przybywa... i lubię jak listonosz przynosi paczuszkę z księgarni czy skądkolwiek gdzie zamawiałam i lubię ją otwierać, i głaskać i w ogóle ;)
    Widzę tutaj "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" ! Mam, mam leży sobie grzecznie na półeczce i czeka na swoją kolej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "Niezbędnik..." poszedł prawie że na pierwszy ogień, już przeczytałam i napisałam recenzję, która czeka grzecznie na swoją kolej. (: I podobnie reaguję na paczkę z książkami - najpierw je wszystkie oglądam, potem z namaszczeniem szukam im miejsca na półkach.

      Usuń
  7. świetny stosik , tytuły mnie zaintrygowały :)


    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Jonatan Strange i Pan Norrell, ale ciężko trafić, a cena nowej nieco mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena niektórych książek z Uczty Wyobraźni przeraża... Trochę mniej boli, jak w promocji 2 za 1 dorzuci się coś równie drogiego - my kupiliśmy na spółkę, Sylwek wziął "Córkę żelaznego smoka. Smoki Babel" i wyszło już niecałe 30 zł za jedną. (:

      Usuń
  9. Ale cały stos imponujący! I kilka tytułów z Maga. Podejrzewam, że będą niezłe.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.