niedziela, 13 marca 2016

Stos okołourodzinowy (2/2016)

Nie wiem, jak to jest u Was, ale w moim otoczeniu każda okazja jest dobra, aby wzbogacić swoją biblioteczkę. Urodziny, imieniny, Dzień Kobiet, wszelkiego typu święta... Zawsze znajdzie się ktoś, kto podaruje mi książkę, a jeśli nie - sama mogę ją sobie nabyć pod pretekstem wydawania otrzymanych pieniędzy. Jako że wczoraj świętowałam 24 urodziny, przybyło mi kilka tomów, którymi chciałabym się Wam pochwalić. :)


Fynf und cfancyś oraz Facecje nie są prezentami - zakupiłam je sama w promocji na stronie Znaku (około 20 zł za sztukę, choć niestety jak zwykle dałam ciała, bo zapomniałam, że rabaty prawdopodobnie będą rosły - oczywiście kilka dni później obie te książki można było nabyć za 16.90 ><). Podobnie miała się sprawa z Książką do przeżycia - kupiłam po jednej dla siebie i dla Sylwka; moja jest już w ponad połowie wypełniona! W krainie kolibrów to prezent powitalny, który wybrałam sobie w klubie Książki Kobiecym Okiem (świetna sprawa, zachęcam te z Was, które jeszcze się nie zapisały!). Wybieraj wystarczająco dobrze Sylwek kupił mi na Dzień Kobiet, natomiast Na drugie Stanisław oraz komiks Daredevil: Odrodzony to moje prezenty urodzinowe.

Z okazji urodzin zrobiłam sobie również prezent samodzielny - postanowiłam wreszcie wypróbować usługi Poczty Książkowej. W tej specyficznej księgarni możecie zamówić wybraną przez siebie pozycję, a za niewielką dopłatą zostanie ona dla Was zapakowana. Ja wybrałam sobie Ginekologów Thorwalda, na których czaiłam się już jakiś czas; poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądała otrzymana przeze mnie paczka. Generalnie jestem zadowolona, chociaż dziś wybrałabym inny kolor - opakowanie, które na stronie i na zdjęciach wydaje się wrzosowe, jest tak naprawdę raczej szare. Trzeba jednak przyznać, że książka zapakowana była przepięknie, a dodatkowo otrzymałam do niej zakładkę z cytatem. Jedynym mankamentem jest fakt, że dedykacja, którą podaje się w zamówieniu, jest wydrukowana na niezbyt ładnej, przeźroczystej kartce i po prostu wrzucona do książki. Zdecydowanie wolałabym, aby była opcja jej odręcznego wpisania lub wklejenia, ewentualnie podania jej na jakimś ozdobnym papierze.


Na koniec chciałam się pochwalić jeszcze dwoma prezentami, które sprawił mi Sylwek - przepiękna koszulka z Pocahontas będzie czekała w szafie na cieplejsze dni, a druga sprawa... cóż, nareszcie mam własnego BB-8! <3



32 komentarze:

  1. Ale super prezenty :) stosik bardzo ciekawy. O sprawdzę ofertę tej Poczty Książkowej, może coś mi się spodoba! Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :3
      Poczta książkowa to w sumie zwykła księgarnia, mają bardzo dużo książek do wyboru i każdą można zamówić w takim opakowaniu, także na pewno znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny stosik! Właśnie zamówiłam całą trylogię Sofi Caspari, mam nadzieję, że mi się spodoba. Ale cudny BB-8! Też takiego chcę :))

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam taka odważna, żeby zamówić całą od razu - póki co zobaczę, czy pierwszy tom przypadnie mi do gustu. :)

      Usuń
  4. Ta koszulka jest bezbłędna! Cudna! Gratuluję dobrego gustu ;)
    A stosik.. wiadomo - piękny!! :D

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOOO! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Książek nigdy za wiele i każda okazja jest dobrym pretekstem, by poszerzyć swoją biblioteczkę o ciekawe tytuły ;) Najlepszego z okazji urodzin. Też jestem spod znaku Ryby ;) p.s. Jestem tak zacofana, że musiałam spojrzeć co to takiego BB-8 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No i dla Ciebie również wszystkiego najlepszego, skoro przed chwilą miałaś/za chwilę będziesz miała urodziny. :3 Sporo jest tych blogujących Ryb. ;>

      Usuń
  6. Najbardziej zazdroszczę Caspari!
    No i najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Ja zazdroszczę "Ginekologów", bo mam ogromną ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :3 Ja w ogóle uwielbiam Thorwalda, a kiedy zobaczyłam taki ciekawy temat... No cóż, nie mogłam się oprzeć. ;)

      Usuń
  8. Wszystkiego co najlepsze :) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję, oby zawsze trafiały się same dobre książki. :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Cudny stosik, szczególnie zazdroszczę "W krainie kolibrów", od dawna mam ochotę na tę książkę :)
    A BB-8 i koszulka ♥♥♥

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że książka okaże się tak ciekawa, jak mówią. :)

      Usuń
  10. Mam pytanie do rejestracji w tym klubie książki kobiecym okiem: zarejestrowałam się, ale nigdzie nie miałam wyboru, żeby wybrać jakąkolwiek książkę... W którym to jest momencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, ta opcja była aktywna tylko przez jakiś czas - na stronie była wtedy specjalna zakładka, gdzie można było wypełnić ankietę na swój temat i na końcu wybrać książkowy prezent.

      Usuń
  11. Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, czasu i książek! Świetne pozycje! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wybrałam książkę Caspari za dołączenie do klubu. Nie spodziewałam się, że jest tak gruba i trochę się zdziwiłam jak wyjęłam ją z paczki. Ma cudowną okładkę. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo! Nie wiem, skąd to wzięłam, ale byłam pewna, że ta książka będzie o połowę cieńsza! Ale trzeba przyznać, że okładki w tej serii są naprawdę piękne.

      Usuń
  13. O "Ginekologach" czytałam. Jestem jej bardzo ciekawa. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Saga argentyńska mnie urzekła. :) Książkę do przeżycia właśnie jeszcze przerabiam. :) Cudowne prezenty, dużo radości i uśmiechu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że i mnie przypadnie do gustu ta seria. Sporo osób jest zadowolone, więc myślę, że szansa jest. ;)

      Usuń
  15. Będę wypatrywała recenzji "Ginekologów" oraz powieści Witkowskiego - ostatnio przeczytałam "Margot", która zupełnie mi nie podeszła, ale wiele osób polecało mi inne książki tego autora, więc muszę dowiedzieć się, jaka byłaby odpowiednia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to będzie pierwsze spotkanie z autorem - na "Fynf und cfancyś" skusiłam się po obejrzeniu wywiadu z Witkowskim. Temat wydaje mi się ciekawy, ale kiedy patrzę na cytaty z innych książek autora, mam wątpliwości, czy spodoba mi się jego styl. No nic, w każdym razie postaram się o obu książkach napisać w najbliższym czasie.

      Usuń
  16. Też się czaję na "Ginekologów" więc z tego stosiku wybrałabym właśnie tę pozycję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik! Życzę miłego czytania tych świetnych zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystkie bardzo chciałam, więc mam nadzieję, że mi się spodobają. :)

      Usuń
  18. Ładnie wygląda ten pakunek! A koszulka pierwsza klasa :) wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.