wtorek, 29 marca 2016

Książki szukają domu

Tak jak pisaliśmy wcześniej - w związku ze zbliżającą się przeprowadzką chcielibyśmy oddać w dobre ręce część naszego księgozbioru. Poniżej miniaturki pogrupowane według cen. Większość książek jest praktycznie nowa, część z nich może mieć sygnaturę i naklejkę na stronie tytułowej (więc jeśli to dla Was ważne, pytajcie śmiało, czy ta, którą chcecie, ma coś takiego), nie ma tutaj szczotek ani egzemplarzy przedpremierowych, tylko pełnowartościowe. Na życzenie możemy podesłać zdjęcia wybranych tytułów. Do cen należy doliczyć koszty wysyłki: 8 zł dla jednej książki i 10 zł  dla większej ich ilości.

Jeśli któraś Was zainteresowała, napiszcie maila na: czworgiem@gmail.com .

5 zł



7 zł



10 zł




15 zł





KOMPLETY NA SPRZEDAŻ (cena obejmuje cały komplet/cykl)

10 zł






20 zł



25 zł




50 zł





W razie pytań śmiało piszcie maile lub wiadomości na Facebooku, na wszystkie odpowiemy. :)

4 komentarze:

  1. Świetne tytuły, ale mam tak dużo nie przeczytanych książek, a ostatnio też e-booków, że kupowanie kolejnych byłoby nierozsądne. Poza też się zastanawiam jak pozbyć się części swoich zbiorów, bo raz, że czeka mnie remont, a dwa, nie mam już gdzie trzymać książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie intryguje czerwona królowa... :D Po ja do was weszłam! Miałam tego nie robić, sobie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.