wtorek, 16 stycznia 2018

Stos: dziesięć zakupów plus dwa oraz prezenty jeszcze z czasu Świąt



Całkiem niedawno, w tym poście, opowiadałam Wam o swoim kwartalnym ograniczeniu zakupów książkowych  dlaczego się na to zdecydowałam i czy w tym roku również będę to kontynuowała. Wraz z początkiem stycznia nadszedł ten cudowny moment, kiedy mogłam na spokojnie usiąść i zastanowić się, co chcę zamówić. Z całej listy wybrałam 10 tytułów, na które najbardziej ostrzyłam sobie ząbki w ostatnich miesiącach i jednego jestem pewna  wyczytam je bardzo, bardzo szybko. Tym samym tego posta możecie potraktować jako zajawkę tego, o czym będziecie mogli czytać na blogu w najbliższym czasie.


Królować będą thrillery i kryminały. Ostatnio pochłaniam je pasjami.

Jonathan Maberry  Pacjent zero
Melissa Meyer  Cinder
Jakub Ćwiek  Zawisza Czarny
Szymon Hołownia  Święci pierwszego kontaktu  poprzednia część bardzo mi się poodbała
Richard Morgan – Modyfikowany węgiel  właśnie czytam, żeby zdążyć przed premierą serialu na początku lutego
Tarryn Fisher  Margo - przeczytana, bez szału; czy wszystkie książki Tarryn Fisher są podobne?
Camilla Läckberg  Czarownica
Stephen King  Pudełko z guzikami Gwendy
Rachel Abbott  Obce dziecko
Bartosz Szczygielski  Aorta  wszyscy chwalili, a nakład jest na wyczerpaniu...



Jeszcze przed Świętami zaczęłam też poszukiwania Pierwszego śniegu Jo Nesbø w wydaniu niefilmowym i udało mi się kupić zestaw dwóch książek autora za zawrotną cenę 19.90. Nie mogłam się powstrzymać! Co prawda miałam już jedno podejście do cyklu o Harrym Hole (prawilne, od pierwszego tomu!), ale przez Człowieka-nietoperza nie dałam rady przebrnąć. I pewnie nie próbowałabym dalej, gdyby nie zapewnienia wszystkich wokół, że w kolejnych częściach będzie lepiej. Oby, moi drodzy, oby!

Na koniec muszę się jeszcze pochwalić książkami, które dostałam w okresie świątecznym. O niektórych z nich już wiecie, bo opinie na ich temat stopniowo pojawiały się na blogu, z kolei inne dopiero mam w swoich czytelniczych planach. W każdym razie w tym roku w moje łapki wpadł wyjątkowo pokaźny zestaw... Może to skutek rozdawania na lewo i prawo listy z chciejką?



Stephen King & Owen King  Śpiące królewny
Tetsuya Honda  Przeczucie
Bill Bass  Trupia farma
Remigiusz Mróz  Większość bezwzględna  recenzja
Peter Wohlleben Nieznane więzi natury
Agnieszka Olejnik  Cuda i cudeńka  recenzja


To by było na tyle, tak prezentują się moje najnowsze książkowe nabytki. Czytaliście coś spośród nich? Polecacie, odradzacie? Koniecznie dajcie znać!


6 komentarzy:

  1. Mnie się Margo podobała☺Cinder to fajna bajka, zaskoczyło mnie to, jak bardzo mnie wciągnęła. Planuję przeczytać Zawiszę Czarnego. Miłej lektury ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie znam, bo ja właśnie malo czytam kryminalow. Ale mam w planach Cinder oraz Nieznane wiezi natury :-) Ostatnia ksiazka o drzewach Wohlleben byla mega, wiec tez licze na super przygode z naturą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Margo i Cinder ;) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cinder czytałam, uwielbiam te serie i ciesze się, że nowe wydawnictwo postanowiło wydać całość. Cuda i cudeńka.. hmm hmm ;D no i mam jeszcze nieznane więzi, zapowiada ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ile ciekawych książek! Chętnie podkradłabym kryminał Abbott, bo słyszałam o jej powieściach wiele dobrego :)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla nas źródłem siły do prowadzenia bloga i wielkiej radości, dlatego też będziemy wdzięczni za każdy pozostawiony przez Was ślad.